Pages

Friday, March 19, 2010

misteri rumah tua - idola kecil 2

ari ni aku off day lagi..pe aktiviti tuk ari ni??
emmm...
sebenarnye t'sangat la boring sb xde aktiviti yg menarek nak dibuat ari ni..
pagi tadi bgn awal, iron baju, then tolong antar besfren aku, Cik Wawa, gi keje.
naseb tempat keje dia dekat.
so xkesah pun nak antar dia...
before tu sempat lagi gi breakfast kat area medan selera Bukit Angkasa.
hehehe...

lepas antar dia, aku pun gi isi minyak kat Petronas Tmn Gasing.(sempadan PJ & KL)
aku isi minyak RM40.03 & isi angin tayar.
hehehe...bab isi angin tayar aku serahkan pada bangla yg jage stesen minyak tu..
sb nye aku x reti.
hahahahaha....
wat malu je kan..
oh, nape aku rajin wat sume tu ek..
padahal esok bleh je wat..
mmm...sb nye esok nak gi daki Bukit Broga.
huhuhu...
cam la jauh sgt kan.hihihihi..

eh, pe aku dah melalut ni?
tajuk posting pasal citer misteri rumah tua..
tapi gi citer pasal schedule pagi td plak.
hikhikhikhik...
haa..pe yg menarek pasal citer ni ek???
tadi aku tgk tb..
pastu de iklan citer ni..
so aku pun tgk la online kat tv9
aku jadi teruja tgk sb aku minat kat dak dayana tu..
nak tgk cne dia b'lakon plak..
yela, dh tgk dia nyanyi sgt b'bakat.
so tgk plak lakonan dia..
b'bakat jugak kah???
tapi malangnye, baru episod 2 kat website tv9 tu...
dayana pun x muncul2 lagi..
yg de 'kembar' dia, fienaz..
dak ni pun bleh tahan gak..
m'jadi lakonan dia.
dak2 lain pun not bad la..
kekok & kaku tu bese la kan..
baru b'lakon..

citer ni pun xla teruk sgt.
ok je..
aku tgk2 sorg2 pun rase t'hibur..
bunyi tajuk cam seram kan..
tapi x seram pun.
x sabar nak tunggu episod seterusnye..
korg yg x tgk lg..
try la tgk..
aku xla cakap citer ni best gle.
tapi ok la tuk isi mase lapang..
selamat menonton!

No comments:

Post a Comment