Pages

Wednesday, March 24, 2010

anak sedara ku

posting kali ni pasal anak sedara aku yg comey ni.
ni la muhammad khairin afiq.
muke cian je kan.
ni sb dia dh lame xjupe aku.
dkt 2 @ 3 bulan gak la.
naseb gak dia x ngamuk @ nangis.
diam je dia time aku gi amik bawak gi kedai makan td.
tu muke nampak cam cian je.
huhuhu...

lepas aku amik pic dia yg 1st tu & tunjuk kat dia,
baru la dia senyum sket. =)
tapi x sempat amik pic dia senyum.
sgt bijak budak ni.
comey sgt.
tgk muke dia de lebam sket.
ni mesti lasak sgt sampai t'kesan muke tu.
tapi still comey.
hehehe...

gi jupe dia td aku lupe plak bawak something tuk dia.
so jupe camtu je la.
bawak kuar jap.
pastu antar balik.
ingat nak jupe lg next week.
tapi tgk keadaan la.
oh lepas gak rindu kat afiq!
love you my nephew!

No comments:

Post a Comment