Pages

Friday, February 26, 2010

~TAG~

baru je tadi aku jenguk blog cik Wawa..de plak tag2 ni..ikutkan aku xbape phm mende alah ni..tapi aku buat gak.hahahaha...(bleh x camtu???).tapi senang je.just jawab 3 soklan ni:-


1) You have to print screen wallpaper that you are using right now



2) Tell us why you like the wallpaper

haaa...mesti korang pikir ni anak aku kan.hehehe...bukan sama skali.ni anak sedara aku.nama dia muhammad khairin afiq..comey x dia?aku sayang sgt kat dia dan rindu sebab dah dekat 3 bulan x jupe.hukhukhuk...ops,sori ye kpd anak2 sedaraku yg lain..bukan memilih,tapi maybe masa dia kecik aku byk main dgn dia.rasa sayang sgt...kalo byk duit maybe afiq adalah anak sedara yg paling byk dpt hadiah dari aku.huhuhu....


3) Tag 10 people

emmm...nak tag sape ek...haaa!aku tag korang yg sedang m'bace blog ni.hehehe...sila jwb kuiz ni ye~~~

No comments:

Post a Comment