Pages

Thursday, February 25, 2010

makan-makan

haluuu...ari ni aku nak posting pasal makanan plak..tapi xde la menarek sgt kan.just nak letak gambo makanan yg aku makan.hehehe....



haa...korang tgk nasi ayam ni.sedap tak rase2nye?
kalo korang makan mesti nak lagi.
nasi ayam ni hasil drpd kerajinan aku & besfren aku utk memasak weekend lepas.
nak resepi gi kat blog cik Wawa.
ni percobaan pertama kitorg masak nasi ayam.hehehe...



yg ni plak nasi goreng pataya Bali Feel.
sedap gak nasi goreng ni.
ni aku ode set.
set ni termasuk air sirap je.huhuhu...



ok..yg ni plak mushroom steak & air laici..ni tuk diner.hehe..
makan dkt food court Bangsar.(x ingat la nama kedai tu.hehehehe)



ni plak cik Wawa nye..lamb chop..
sedap makan kat sini.
cik Wawa ckp kalo gi siang,de la spageti.
tapi aku xb'kesempatan nak gi siang.
sebab keje jauh dari Bangsar.



makanan ni plak nama dia Chicken Ham & Cheese Polo Bun (Oldtown White Coffee)
yg ni pun sedap gak(xde yg xsedap kalo aku yg makan.hahaha)
kalo de duit lebey,slalu gak bun ni kitorg ode.
mmmm...nyum...nyum...



last skali tu siri makan2 ni, aku letak pic 3 makanan skali gus.
air tu b'nama Rose Float (RM3)-gune voucher sb cik Wawa member Oldtown.
dlm mangkuk tu plak ialah Homemade Minced Chicken with Flavoured Rice
yg de french fried & ayam tu plak nama beliau.....(aku x ingat la.hehe..)


amacam?terliur x tgk gambo2 makanan ni..jgn t'kezut ek,aku ni mmg kuat makan.ni pun berat dh naik.konon2 gi jogging nak turunkan berat badan.tapi skali makan cam nak pecah perut.hakhakhak...kalo nak makan kat kedai makan,kita kne pandai cari tempat makan best.kalo x,wat rugi je byr kat tukang yg xreti masak tu.betul x?

ok la tu je nak citer kali ni.nanti rajin aku update lg ye..adios...

No comments:

Post a Comment