Pages

Saturday, February 27, 2010

kereta kesayanganku

tuan2 & puan2, encik2 & cik2...
ari ni aku nak citer pasal kete kesayangan aku yg sudah b'usia 2 tahun hidup bersama aku (lg 7 ari besday beliau).
aku sgt sygkan kete aku tu.
kenapakah???
kerana beliau telah byk membantu & b'sama aku ke mana2 sj aku pegi.hehehe..
bwh ni gambo semasa aku bawa beliau pegi mandi snow...


ni mase mule2 org kedai tu sembur air kat beliau.
beliau dok diam2 je kat situ.
good car!!!

haaa...ni ble org kedai tu dh sembur snow..
abih putih beliau.
mangi dahhhh....hikhikhik...


ni ble nak bilas..
nampak bersih & suci..


kete aku ni xla hebat mana kan.
brand pun bukan la gah sgt cam ferrari ke, hyundai ke, honda ke.
tapi beliau sgt berjasa pd aku & org sekeliling aku seperti Cik Wawa.

terima kasih kpd kete aku, En.Sagawara (W** 7***)
terima kasih di atas jasa2 mu.
moge kekal jodoh kita yee...

sekian, itu saje nukilan aku pd ari ni.
adios,wa berambos~~~

1 comment: