Pages

Saturday, February 20, 2010

jalan2 di amcorp mall

ari ni aku gi jalan2 cari makan kat amcorp dgn besfren aku,Wawa.bgn pagi td,siap2 then terus cari makan kat sane.kitorg makan kat atap2.sedap gak la.aku ode nasi+shark bakar & cendol.wawa ode nasi+pari bakar & air kosong(sb dia xkuat minum air time makan)...pastu kitorg tambah kailan ikan masin.byk gak sayur dia.cukup tuk makan 2-3 org.sedap gak sb ikan masin dia.huhu...

ni shark bakar aku

ni pari bakar wawa


lepas makan, kitorg round2 tgk barang2 antik kat situ.berenti kat 1 kiosk ni,de jual copy IC Tunku Abdul Rahman (1st PM Malaysia) & P.Ramlee.mule2 jaz nak tgk je.tapi dah lame sgt dok ushar IC tu,Wawa pun beli la dua2 IC.xkisah la even copy je kan.janji de gak kenangan tu.bukan senang nak dapat.betul x?

dah penat tgk barang2 tu,kitorg pun b'niat tuk gi UOA Bangsar plak.tapi tetibe.....jeng..jeng..jeng...kitorg terdengar 1 bunyik.hihihi...bunyi org main tarian singa.yela,kan skrg ni ngah CNY lg.so de la tarian singa tu.hikhikhik...kitorg pun gi la tgk jap.aku sempat gak amik video.jom kita tgk video ni ye.comey plak aku tgk singa2 ni t'gedik2.hahahahaha...




comey kan singa2 tu?sgt seronok tgk mereka t'gedik2.lame gak tgk.igt nak tgk kejap je tapi t'lame.hehehe...xpe la kan sekali sekala dapat tgk.dah lame xtgk singa2 ni secara dekat.ni baru dapat tgk semula.bgs gak kan dok malaysia ni.semua budaya kita bleh tgk.ops t'patriotik plak.hakhak....

k la.nanti aku citer benda lain plak.ni episod jalan2 di amcorp.lepas ni citer pasal jalan2 di tempat lain ye.tata...

No comments:

Post a Comment