Pages

Wednesday, August 17, 2011

dari Taman Gasing ke LRT Bangsar

pagi tadi aku keluar nak gi klinik sb nak check sakit belakang aku ni...before gi klinik, aku gi la withdraw duit kat ATM Petronas area umah aku ni...lepas dah withdraw duit, aku pun nak gerak la gi klinik..tapi tetibe de sorg pompuan omputih ni tahan2 kete aku...aku pun berenti la sebab igt dia nak tanye jalan ke pe kan..rupa2nye dia tanye aku nak gi ke arah mane..whether ke PJ or Kerinchi...aku pun cakap la nak gi Kerinchi...pastu dia cakap nak tumpang sebab kete dia rosak...

mule2 aku rase cam takut gak..yela,org yg x dikenali tetibe nak tumpang sape yg berani bagi kan..tapi ntah kenapa aku bagi dia tumpang...sepanjang perjalanan nak gi Kerinchi,aku berdoa jgn jadi pape kat aku...yela,mane tau tetibe dia nak rompak aku ke.huhuhu..tapi Alhamdulillah, Allah tu Maha Melindungi...xde pape jadi kat aku...

on the way aku nak antar dia kat LRT Bangsar, kitorg borak2...wah,cam x percaye aku speaking London siut..hehehe...tapi tergagap2 gak la...pe dia cakap kadang2 de yg aku x paham..kuang3..ha,dia siap minta no telefon aku lg..xtau la nak buat pe kan...aku pun bagi je...hope Allah lindungi aku dari segala kejahatan..yela,kite x boleh nak anggap org tu baik sgt kan..nanti jadi pape susah kite..huhuhu...

No comments:

Post a Comment