Pages

Friday, August 12, 2011

~~cari jodoh~~

aih,tadi time aku dok borak2 ngan ayah aku,tetibe dia tanye soklan cepumas...bleh plak dia tanye pasal bf???soklan yg xkan dapat jawapan dari mulut aku sendiri buat mase ni..huhuhu...bukan aku xnak jawab..tapi jawapan dia tetap same..still xde..nak mencari bukan senang skrg ni..kalo dapat lelaki baik xpe gak..ni kang mesti de slek..mmg la xde yg sempurna kat muke bumi ni,tapi at least dpt la yg bleh masuk dek akal ni kan..huhu...

biler ayah aku tanye camtu terus aku sengih2 je..ngan selambe cakap xde lg...ayah aku soh gak cari dan aku pun jawab xtau nak cari camne..hehehe...tapi yela kan,umur dah makin meningkat..kawan2 sume dah kawen de anak..aku ni bf pun xde.hakhakhak...lg bape tahun je umur nak masuk 3 series..tapi still lg xpikir pasal kawen..sengal tol aku ni..ala tapi kan ramai je org xkawen even dah masuk 3 series ni..hahaha...saje nak sedapkan ati..lalalala~~~

No comments:

Post a Comment