Pages

Sunday, April 10, 2011

happy birthday to me..!! selamat hari lahir..!!

wish birthday tuk diri sendiri ye kali ni..hehehe...10 April 2011 genap umur aku 26 tahun..oh,rase cam dah tue plak dah..lagi 4 tahun nak masuk 30 tahun..macam mane ni???status masih single & available..tapi xde perasaan nak cari calon lagi..cume kadang2 tu de la t'pikir..tu pun sebab tengok kawan2 dah de anak yg comel2..huhuhu..tak pe,insyaAllah kalo de jodoh,takkan ke mane kan..lambat laun,de la tu..

oh,lupe aku de dapat hadiah yg sangat suprise dari besfren aku, Wawa..tapi hadiah tu aku dah buka awal 2 ari before bufday aku sebab aku tak sabar nak tau ape dia bagi.hahahaha...aku sangat terharu dgn hadiah tu..seumur hidup aku xde hadiah camtu aku dapat dari kawan2..dia sangat pandai bagi kejutan kat aku...nak tau ape dia bagi???jeng...jeng...jeng...dia bagi aku HP Nokia C1-01..even bagi org lain HP tu biase je,tapi bagi aku agak mahal sebab time tu dia tak de duit..abis duit dia nak gi Langkawi..patut la dia tak jadi ikut gi Langkawi,rupanyer dah abis beli HP tu aku..sangat terharu..korg ade???hehehe...

anyway thanx kpd mama,babah,abg Fiq & Wawa..even tak meriah bufday aku ni,tapi aku bertuah sebab ade diorg semua..sumber inspirasi hidup aku...thanx bagi semangat & ajar aku erti hidup yg sebenar..aku sangat sayang pada korg semua..!!!



hadiah dari Wawa


kad bufday - siap name penuh ok!


kad yg sangat comey


banyak sgt yg Wawa nak cakap kat aku.huhu..


ni jadinye biler seseorg perasan dia kecik..huhu..


p/s: thanx Wawa for ur gift..aku sgt terharu sampai menitiskan air mate..aku akan jadi BFF ko sampai mati..ko pun kena jadi BFF aku sampai mati..!!hehehe...


No comments:

Post a Comment