Pages

Tuesday, March 8, 2011

kete aku dah 3 tahun

wah...bulan ni (6/3/2011) genap dah kete aku 3 tahun..lame gak kete kesayangan aku ni bersame2 aku kan...sgt berjase beliau t'hadap aku..gi mane saje akan aku bawak dia b'same2..long journey, naik bukit, turun bukit..sgt dasat kete aku ni..aku bangge dgn beliau..hehehe...

tahun lepas de gak niat nak tukar kete..tapi tak kesampaian sebab budget kureng..so gune la ape yang ade skrg..lagipun, kete ni still elok...Alhamdulillah, tak der masalah pape lg ngan kete ni..just benda kecik je la kdg2 tu cam problem cermin, bateri..yang lain cam enjin still ok...sebabnye aku sentiase servis setiap 3 bulan/5000km...tu pentingnye servis kete..tuk bagi kete tahan lame..kalo malas servis,cepat la dia rosak..

aku nak ucapkan selamat hari jadi ke3 tahun kat kete aku..hehehe...happy birthday to you WRB 7**7...

No comments:

Post a Comment