Pages

Thursday, December 16, 2010

peti ais baru..=P

semalam (15/12/2010) aku dpt peti ais baru..sgt bangge dpt beli peti ais sendiri..tapi hutang la dulu dalam setahun kan..aku beli brand Mitsubishi model MR-F30B..kaler hitam..oh sgt smart...harge pun bleh tahan la.dapat diskaun lebih kurang rm300..so berbaloi2...

sebenarnye ade citer sebalik peti ais ni..mule2 aku dah beli peti ais brand LG kat Carrefour Mid Valley..tapi disebabkan kesengalan pada stock kat situ,so aku pun terpakse cancel peti ais LG tu & mencari peti ais baru kat Best Denki Mid Valley..naseb la t'jupe peti ais aku ni..aku b'minat & terus beli...

pandangan dalam peti ais

 pandangan dari luar

smart tak peti ais ni???

lepas dapat je peti ais ni semalam,aku & Wawa dgn semangatnye gi beli barang dapur..Wawa sgt teruja dgn peti ais ni sebab dekat sebulan kitorg tunggu peti ais LG yg tak jadi tu..lastly beli je peti ais ni...aku panggil peti ais ni as Transformer..sebab mule2 tgk tu nampak cam Transformer.hahahah....

anyway,thanx to Wawa coz memilih peti ais ni tuk aku..=P

No comments:

Post a Comment