Pages

Thursday, December 16, 2010

impian akan jadi kenyataan

lagi beberapa ari je aku nak gi interview tuk cikgu MARA..ati rase tak sabar nak gi..takut pun ade..harap2 aku dapat attend interview tu dgn jayanye..jgn la mengantuk or mamai kan..sebabnye aku keje malam plak before tu..pas balik keje dalam kul 8.30pg,kena siap cepat2.interview plak kul 11.15pg..Ya Allah,permudahkanlah urusan aku.Aminnn...

ni pun dah last stage tuk jadik cikgu MARA ni..bukan senang nak sampai ke tahap ni..aku rase ni la pencapaian yg terbaik dalam arena mencari kerja dalam hidup aku.hikhikhik...yela kan..setiap kali amik exam/interview kerajaan or badan berkanun,susah aku nak lulus..tapi kali ni dgn MARA dah hampir berjaya..aku tak mengharap sgt tapi kalo bleh aku nak dapat gak keje MARA ni..at least,hidup aku terjamin..

Ya Allah,bagi la aku kekuatan tuk hadapi interview tu nanti..Aminnn...

No comments:

Post a Comment