Pages

Wednesday, August 18, 2010

bulan puasa yang mulia

selamat b'pose kpd semua..even dh masuk ari ke8 kite b'pose,aku nak ucap gak selamat pose kat semua org..tahun ni aku rase pose aku x cukup b'makne sebab biler fikir pasal famili aku yg tunggang langgang,ati aku rase kosong,sedih..kalo org lain maybe rase nak balik kg sambut pose ngan famili,tapi bg aku kalo balik umah mama aku rase x hepi pun..sebabnye mama sampai ke ari ni merajuk xtentu pasal ngan abg fiq aku.hanye sebab org yg tah dari planet mane muncul aku pun xtau..pe la sgt org tu banding ngan kitorg anak mama sendiri..aku jadi makin xpaham ngan famili aku.kucar kacir..masing2 bawak diri xtau ke mane..tah biler akan b'satu.sgt sedih..biarlah Allah yg menentukan..doa aku m0ge masing2 bahagia & dilindungi Allah..amin..

No comments:

Post a Comment