Pages

Friday, October 19, 2012

My new car

Ari ni nak citer psl my new car..xde la new sgt kan..dah dekat 4 bulan sebenarnye...kete pun xla gah sgt..just kete tempatan jeee...

Kaler new car ni blue black..kenapa kaler ni?sebab mama aku yg soh amik kaler ni..ikutkan aku nak kaler putih je..tapi mama aku cakap nanti kotor nampak sgt..kalo blue black x nampak..yela cam kete lama aku,kaler hitam..so kotor xketara sgt.hehe..

Mana kete lama?kete tu aku bg kat abg aku..dia sambung bayar..nak jual pun xberbaloi sebab hutang byk lg..so bg je dia pakai..kalo dia rasa nak tukar,terpulang la..huhu..

Oh new car ni aku amik auto sebab senang.kalo jadi apa2 kat aku,besfren aku bleh bawa..x cam kete lama..dulu penah aku pitam,dia xbleh nak bawa..kan susah..tapi sayang la sebab aku mmg x bawa kete manual skrg ni..takut xreti plak nanti kan..kena bawa gak skali skala..

So dah ada kete baru kena la jaga elok2..dah la auto kan..leceh gak nak jaga..mahal pun mahal gak sebab bayar bulan2 lebih dari kete lama..huhu..

Ok tu je la citer pasal kete baru aku..tata..


No comments:

Post a Comment