Pages

Wednesday, November 16, 2011

kahwin~~lalalala~~

11.11.11 -- alhamdulillah selamat sudah adik ku, Amira, sah menjadi isteri org..huhuhu...tapi aku xla terase sgt sebab x rapat sgt...suam2 kuku je..hehe...

ha,entri ni nak citer pasal aku yg penat nak menjawab soklan cepumas dari setiap org yg kenal & jupe aku time kenduri kawen adik tiri aku ni...setiap org yg datang mesti tanye, "elli biler lagi?"...dan aku ngan slumber jawab, "xtau lagi biler..calon pun xde cne nak kawen..hahaha..."

best x kalo dapat jawapan camtu?hahaha...aku rase x perlu kot nak tanye camtu..coz jodoh di tangan Allah..lambat ke cepat, Allah dah tentukan...kalo kalut sgt nak kawen tapi hati x bersedia lg, nak watpe kan..kang jadi plak hidup x sempat nak enjoy.huahuahua...

kawen ni bukan senang..duit kena cukup...ingat wat kenduri tu x gune duit ke...tambah aku ni, mesti la banyak blanje sb pompuan...lepas kawen lg la,kena ikut suami..kalo x ikut derhaka..huhuhu...

tapi sebenarnye dalam hati mmg la nak kawen..sape yg x nak kawen kan..org senget je yg x nak kawen...hahaha...tapi calon xde lagi ni...nak cari idok le reti nye...hehehe...so bersabar la ye sekalian manusia yg bertanyakan soklan tersebut..huhuhu....

No comments:

Post a Comment