Pages

Tuesday, May 24, 2011

customer always right..betul @ salah?

betul ke pepatah english ni?kalo tanye kat aku,jwpn dia 50-50.sebab x semua nye betul.de gak yg salah sebab sepatutnye apa yg diorg wat diorg kena take responsibility & ownership.jgn expect pengeluar,penjual & pemberi servis tu tau segala yg diorg buat..sometimes operation dilakukan oleh mesin.then biler nama pun mesin,don't expect ia sgt sempurna macam kite bayangkan..
Entry ni wujud tetibe pagi bute ni sebab aku dpt customer bajet bagus (tp bingai sebenarnye) & bajet dia sorg je customer bank..bajet dia sorg de masalah pasal cash not credited.dah la kes bulan lepas,baru call malam tadi.lepas tu x ingat buat kat mane.lu bikin wa panas laaa..menyirap je aku ngan ko kan! For sure aku kena call ko balik lepas ni kalo dept in charge xdpt cari..memang menyusahkan org! Dah la melayu,islam plak tu.hadoi la..ni la kategori customer is always bingai.! Huh!

No comments:

Post a Comment