Pages

Saturday, January 2, 2010

Happy New Year 2010!!!

hepi new year 2010!!dh masuk tahun dan masuk juga usia baru...tapi belum tibe mase nye lagik.hehehe....tahun baru & semestinye de azam baru.oh perlu ke sume tu???pe azam baru aku ek???maybe keje ngan b'sungguh2 & hope dpt jd permanent dgn cepat.huhuhuhu...

lagik pe yg perlu aku wat tuk tahun ni jd lebey b'makna?oh ye,bg kebahagiaan kpd org sekeliling aku.mama,babah,adik beradik aku & juge my besfren yg dh byk tolong aku slame ni.oh yeah!!!

oh xlupe gak.aku nak beli HP baru & kalo de duit lebey nak beli laptop tuk mama.tapi ble ek???tunggu la dpt gaji.hakhakhak...

tahun 2009 byk dugaan & cabaran yg dah aku lalui.macam2 sehingga xt'tanggung...so tahun 2010 ni aku harap sume b'jalan ngan lancar.aku b'doa aku bleh b'jaya dlm hidup aku.camtu gak ngan org lain.

No comments:

Post a Comment